တစ် ခု လပ် မလေး ခင်စံပယ်

 နာမည်က ခင်စံပယ် အသက်က ၂၉နှစ်ခန့် ကလေးတစ်ယောက် မိခင် မုဆိုးမ တစ်ယောက် သူနဲ့ကျနော်က အိမ်နီးနားချင်း ဖြစ်သလို ဆွေမျိုးလည်းမကင်း အိမ်ကသဘောမတူသည့် လူတစ်ယောက်နောက်လိုက်သွားပြီး အခု သူ့အမျိုးသား ဆုံးသွားပြီးမှသာ သူ့မိဘများက ပြန်ခေါ်ထားလို့ ရောက်ရှိလာတာဖြစ်ပါတယ် သူနဲ့ကျနော်က ငယ်စဉ် အရွယ်ကလည်း မတိမ်းမယိမ်း ဖြစ်သလို အတူကစား အတူစားကာ ကြီူပြင်းလာခဲ့ကြသလို သူ့၏တောင့်တင်းဖွံ့ဖြိုးလှတဲ့ ခန္ဓာကိုယ်အလှကို မှန်းထုရင်း အရွယ်ရောက်လာခဲ့ရတာပါ ယောက်ကျားတစ်ယောက်နောက် ခိုးရာလိုက်သွားပြီး ခုပြန်ရောက်လာတဲ့ အခါ ကလေးတစ်ယောက် ရှိလာသည့်အတိုင် အရင်လို တင်းရင်းဖွံ့ဖြိုးနေတဲ အလှတွေရှိနေဆဲ့ပါပဲ။သူ့အမျိုးသားက အနည်းငယ် ပိန်လှီရတဲ့အထဲ အရက်ကလည်းအလွန်အကျွံးသောက်တတ်သူမို့ ကာမသုခ မခံစားရဘဲ ဖြတ်သန်းရတဲ့ညတွေနေ့တွေလည်း အများပြားရှိခဲ့ချင်ရှိခဲ့မယ်ထင်ပါတယ်။


သူ့ယောကျ်ားဟာ ဆေးရုံမှာ လပေါင်းများစွာကု သပြီးမှသေဆုံးသွားဆာမို့ လင်ယောက်ကျားနဲ့အတူမအိပ်စက်ခဲ့ တာကလည်းကြာပြီလို့ဆိူရမှာပါ အိမ်နီးနားချင်းဖြစ်ပြီး မုဆိုးမတစ်ယောက်လည်းဖြစ်နေတာမို့ လိုအပ်တဲ့ အကူအညီပေးဖို့နေ့စဉ်သူ့အိမ်ကိုမကြာမကြာရောက်ဖြစ်ခဲ့တာက ဒီဇာတ်လမ်းစတင် ဖို့အကြောင်းတရားတွေပဲဖြစ်ပါလိမိ့မယ် တစ်နေ့မှာတော့ ကျနော်သူ့ဆီရောက်သွားပါတယ်(( အခြားအိမ်သာတွေတစ်ယောက်မှမတွေ့ရ)) သူ့သားလေးက ကျနော့်ဖုန်းကို ယူပြီးဆောါနေတာမို့ ကျနော်လည်း ကလေးဆော့ပါစေ ဆိူပြီး ဖုန်းထားခဲ့ကာ အိမ်ဘက်ပြန်လာခဲ့ပါတယ်။သူက ကျနော့်ကို ဖုန်းမထားခဲ့ဖို့ ပြန်ယူသွားဖိဲုေ့ပြာပေမယ့် ကလေးက ငိုနေတာမို့ ပြီးမှ လာပြန်ယူမယ်လို့ပြောခဲ့ပါတယ် ခဏကြာတော့ ကလေးအိပ်သွားတယ်ထင်ပါရံ့ ဘာသံမှမကြားရတာမို့ ဖုန်းယူဖို့သူ့အိမ်ကို ကျနော်ပြန်သွားပါတယ် ကလေးက ပုခတ်ထဲမှာ အိပ်နေပြီး ကျနော့် ဖုန်းလည်းမတွေ့ သွု့ကိုလည်းမမြင်တာမို့ ကျနော်က ရှာဖွေနေပါတယ်

အပြင်ဘက်မှာ မတွေ့ရပါဘူး ဒါနဲ့ ဂျက်ချမထားဘဲ အနည်းငယ်ဟနေတဲ တံခါးပေါက်ကနေ သူ့အခန်းဘက်လှမ်းကြည့်တဲ့အခါ မှာတော့ အားပါးပါး ကျနော့်ဖုန်းထဲက ဖူးကားတွေကို သူကြည့်နေတာတွေ့လိုက်ရပါတယ် (( ကျနော့်က ဖူးကားတွေကို လော့ ခတ်ထားလေ့မရှိပါဘူး )) သူက ပက်လက်အနေအထားနဲ့ ဘယ်ဘက်လက် ဖုန်းကိုကိုင်ထားပြီးဖူးကားကြည့်ရင်း။ညာဘက်လက်က သုူ့ နို့နှစ်လုံးနဲ့ သူ့အဖုတ်ကို ပွတ်သပ်ကိုင်တွယ်နေတာမြင်ရတာမို့ ကျနော့်လီးက တောင်လာပါတော့တယ် သူလည် း ဖီးလ်တွေ အတော်တက်နေပုံရပါတယ် နောက်ဆုံး ဖုန်းက်ု ဘေးမှာ ချတာတွေ့လိုက်ရပြီး မျက်လုံးတွေပိတ်ကာ သူ့လက်နှစ်ဘက်နဲ့ သူ့ခန္ဓာကိုယ်အနှံ့ သူ့ဖာသူ ကိုင်နေပါတော့တယ်

ကျနော်လည်း မနေနိုင်တော့ပါဘူး ဘာဖြစ်ဖြစ်ကွာလို့စိတ်ပိုင်းဖြတ်ပြီး အရဲ့စွန်က သူ့အခန်းထဲကို အသာလေးဝင်သွားလ်ုက်ပါတယ် သူ့အာ့ရုံနဲ့သူမို့လားမသိ ကျနော် ဝင်လာတာသူသိပုံမရပါဘူး သူ့အလုပ်သူ ဆက်လူပ်နေပါတယ် အနီးကပ်မြင်ရမှ သူ့အဖုတ်က အလွန်ကြီးပြီး မို့မို့ဖောင်ဖောင်းဖြစ်နေတာတွေ့ရပါတယ် မထူမပါးသူ့စောက်မွေးတွေက ကျနော့်စိတ်ကို ထိန်းမရအောင်ဆွဲဆောင်နေသလ်ုမို့ ကျနော်လည် း သူ့လက်ကို ဆွဲဖယ်လိုက်ကာ သူ့အဖုတ်ကို ဘာဂျာမွုတ်လိုက်ပါတယါ ။အစတော့ သူလန့်သွားပုံရပြီး ကျနော့်ခေါ်င်းကို တွန်းဖယ်နေပါါတယ် ကျနော်က အတင်းဖိကပ်ထားပြီး လျှာနဲ နေရာအနှံ့ထိုးဆွပေးလိုက်တဲ့အခါမှာတော့ သူငြိမ်ကျသွားပြီးသူ့ပေါင်နှစ်ဘက်အ နည်းငယ်ကားပေးလာတာသိလိုက်ရပါတယ် ကျနော် ခေါင်းက သူ့ပေါင်နှစ်လုံးကြာ း လွတ်လပ်စွာနေရာရသွားပြီး လျှာရဲ့အစွမ်းကိုလည်း ပြသခွင့်ရသွားပါတယ်

အင်း ..အား ..အူး.. စတဲ့ညည်းသံတွေ သူညည်းနေတာကြားနေရပြီး သူ့အဖုတ်ကလည်း အရည်တွေရွဲစိုလာပါတယ် ကျနော်က ခေါင်းကိူ အနည်းငယ်ခွါလိုက်တဲ့အခါ သူက အခွါမခံဘဲ သူ့လက်နှစ်ဘက်နဲ့ ကျနော့်ခေါင်းကို အတင်းဖိထားတာမို့ ကျနော်လည်း အချန်တန်ပြီလို့တွေးမိကာ ခြောက်ကိုး ပုံစံအနေအထားပြောင်းလ်ုက်ပြီး ကျနော့်လီးက်ု သူ့ပါးစပ်ထဲ ထည့်ပေးလိုက်ပါတယ် ကျနော့် လျှာက သူ့အစိ ကိုယက်ပေးလ်ုက်တိုင်း သု့စုပ်ချကိတွေက အားပါပြင်းထန်လာပါတယ် နောကိဆုံး သူမနေနိင်တော့ဘဲ အဖုတ်လိုးပါတော့လို့ ပြောလာပါတော့တယ်။

ကျနော်လည်း သူ့ကို လိုးဖို့မျက်နှာချင်းဆိုင်မိတဲ့ အခါမှာတော့ သူခမျာ ကျနော်မှန်းသိသွားပြီး ရှက်သလိုဖြစ်သွားတာမြင်လိုက်ရပါတယ် ကျနော်လည်း အချိန်မဆိုင်းဘဲ သူ့နွုတ်ခမ်းကို ကစ်စင်ရှည်ရှည်ဆွဲလ်ုက်ပါတယ် သူ့ငြိမ်ကျသွားပြန်ပါတ ယ် သူ့လက်က ကိနော့် ခါးကို အတင်းဖက်ထားပါတယ် ကျနော်လီးကိုလည်းလာကိုင်ပါတယ် နောက်ဆုံး သူကိုယ်တိုင် ကျနော့်လီးကို သူ့အဖုတ်ထဲ တေ့ပေးပါတယ် အားပါးပါး ကလေးတစ်ယောက်မိခင်ဖြစ်ပေမယ့် လင်သေတာ ၁ နှစ်နီးပါးရှိပြီမို့လား ဒါမှမဟုတ် သူ့လင်ရဲလီးက သေးငယ်ပြီး ကျနော့်လီးက ကြီးလို့လားမသိ သူ့အဖုတ်က အနည်းငယ်ကျပ်နေပါတယ် နောက်ဆုံး ဇွတ်ခနဲ ဝင်သွားကာ သူ့ခမျာလည်း အင့် ခနဲ အသံထွက်လာရှာပါတယ်။

ကျနော်က နွားသိုးကြိုးပြတ် အတင်းဆောင့်လိုးပါတယ် သူလည်းငတ်နေတာကြာပြီမို့လားမသိ ပွဲကကြမ်းသထက်ကြမ်းလာပါတယ် အင်း အား အူး စတဲ့ညည်းသံတွေထွက်နေပြ ကျနော်လည်းီး လိုးလို့လည်းကောင်သလို သူလည်းခံလို့ကောင်းနေပုံပါပဲ နောက် ကျနော်က သူ့ခြေထောက်နှစ်ချောင်းကို ထောင်ကာကျနော့် ပခုံးပေါ်ထင်တာ ဆောင့်ကြောင့်အနေအထားနဲ့ အားပါးတရ ဆောင့်လိုးပေးလ်ုက်တဲ့အခါ သူခများ အ ကောင်းတယ် ကောင်းတယ် အအ မြန်မြန်ဆောင့်ပေ း ပါ လို့ပြောလာပါတော့တယ်။

ကျနော်လည်ူ လီးကို အဆုံးသွင်း ၄ / ၅ ခါလောက်ဆောင့်လိုးပေးလိုက် ပြန်နွုတ်ပေးလိုက် နဲ့ လိုးပေးနေတာ အတော်ကြာလာပါတယ် ကြာလာလေ အဖုတ်ကအရည်တွေရွဲစိုလာလေ လ်ုးလို့ပိုကောင်းလေပါပဲ သူခါးလေးက တခါတခါကော့ကော့တက်လာပါပြီး လူးလွန့်နေပါတယ် ပါးစပ်ကလည်း အိုး ကောင်းလိုက်နတာကွား အား အရမ်းကောင်းတယ်ကွာလို့ ပြောလာတာမို ကျနော်က အရင်က ဒီလိုကောင်းအောင်နင့် ယောက်ျားက လုပ်ပေးဘူးလားလို့ မေးတော့ သူက ဟင့်အင် သူ့လီးက သေးသေးလေး ပြီးတော့ လိုးရင်လည်း ခဏလေး မူးပြီး အိပ်အိပ်နေလို့ မလိုးဖြစ်တဲ ညကများတယ် လို့ရင်ဖွင့်လာပ်တယ် အခူု နင့်လီးက အကြီးကြီး ပြီးတော့ အကြာကြီးလည်း လိုးပေးတာမို့လားမသိဘူး ခံလို့အရမ်းကောင်းတယ်လို ဆိူပါတယ်။


ကျနော်က နောက်လည်း ခဏခဏ လာလိုးပေးမယ်လေ နင့်စိတ်ကြိုက်ပေါ့ လို့ပြောတော့ သူက ဘာမှပြန်မပြောဘဲနေပါတယ် ဆိတ်ဆိတ်နေခြင်းက သဘောတူခြင်းပဲမို့လား နောက် အပြင်က လူသံတွေကြားရတာမို့ စကားမပြောဘဲ ဆက်လက်လိုးကာ ပြီးလိုက်ပါတော့တယ် သူမိဘတွေ အပြင်ကပြန်လာတာဖြစ်ပြီး သူ့ကို ခေါ်နေတာမို့ မပြီးချင်ဘဲပြီးလိုက်ရပါတယ် ကျနော့်ကို အသံမထွက်ဘဲ အခနါးထဲမှာပဲ နေခံ့ဖို့မှားပြီး အခန်းပြင်ထွက် ကာသူ့မိဘတွေနဲ့ စကားပြောနေပါတယ် ကျနော်လည်း အိမ်ပြန်ဖို ညမှောင်လာချိန်အထိစောင့်နေပါတယ်။

တဖြည်းဖြည်းမှောင်ပြီး သူ့မိဘတွေက တီဗွီ ကြည့်နေတုန်းအခန်းပြင်ထွက်ဖို့ လာခေါ်ပေမယ့် ကျနော်လီးက နောက်တစ်ခါ ထောင်မတ်လာတာမို့သူ့ကို လိုးချင်လာပြန်ပြီးဖြစ်ကြောင်းပြောကာ သူ့ကို လေးဘက်ကုန်းခိုင်းကား လ်ုးလိုက်ပြန်ပါတယ် ကျနော်လည်း ခပ်မြန်မြန် ခပ်ကြမ်းကြမ်းလိုးကား ပြီးလိုက်ပြီး သူ့မိဘတွေမမြင်အောင် အခန်းထဲက ထွက်ကာ အိမ်က်ုပြန်လာခဲ့ပါတော့တယ် မပြန်လို့လည်း မဖြစ်ပါဘူး သူွုအမေက သူနဲ့အတူ အိပ်တာမို့ပါ နို့မို့ဆိူ တစ်ညလုံးအတူတူအိပ်ပြီး တစ်ညလုံး လိူးနေမိမလပဲ အခုတော့ ဒီလိုပဲ လူမသိ သူမသိ ခိုးစားနေရမှာပေါ့ ခိုးစားတဲ့သစ်သီးက ပိုပြီးချိုတယ်လို့ ဆိူတယ်မို့လား…ပြီး

Comments

Popular posts from this blog

မြသွေးရဲ့ အပျိုဘဝနောက်ဆုံးည

ခပ်ကြမ်းကြမ်း နွှဲလိုက်ချင်တယ်

ကော့ပေးနေသည်